Canada here we come!

2 augustus 2018 - Noord-Scharwoude, Nederland

Ons Canada avontuur is begonnen! Vandaag, donderdag 2 augustus vertrokken we rond 10.15 richting Schiphol. Sophia en Bart brachten ons weg. Gelijk ingecheckt (online was niet gelukt/kon niet) en gelukkig konden we zowel op de vlucht naar Londen als de lange vlucht naar Calgary bij elkaar zitten. Voor Ans konden we assistance regelen. Dat wil zeggen, we konden een rolstoel ophalen en kregen priority, voor ons allemaal (!). Voorrang bij de bagagecheck en bij t boarden. Toch wel handig zo!

De reis naar Londen Heathrow verliep goed. 15.15 Nederlandse tijd vertrokken en 15.20 Engelse tijd geland. Weer langs de assistance, Ans weer in de rolstoel en opnieuw langs alle checks. 18.20 ging onze volgende vlucht pas, dus eerst maar een bakkie koffie bij de Starbucks!

Daarna met een lichte vertraging richting Canada. Groot vliegtuig, schermpjes in de stoelen, dus mooi filmpjes kijken. Verzorging aan boord was prima, drankjes, warme maaltijd, ijsje en een gezellige crew. Om 20.30 Canadese tijd zijn we geland. Ans werd met een “golfkarretje” opgehaald, prima service!

Vervolgens met de shuttlebus naar t hotel vlakbij t vliegveld. Nu even bijkomen en zo lekker slapen!

1. Sandra:
    3 augustus 2018
    Top om te lezen dat de heenreis goed is verlopen en wat fijn die goede zorgen voor je moeder! Ps. Hartstikke leuk dit blog! X San
  2. Ingrid de J:
    3 augustus 2018
    Wat leuk om jullie Canada avontuur te kunnen volgen zo! Geniet lekker van deze prachtige trip!🤠😘
  3. Nina Tuijnman:
    3 augustus 2018
    Gewéldig begin van jullie Canada reis! Geniet volop en groetjes aan iedereen😘
  4. Nina Tuijnman:
    3 augustus 2018
    Een geweldig begin van jullie Canada avontuur. Enjoy! En groetjes aan iedereen!!!😘
  5. Liesbeth:
    3 augustus 2018
    Fijn dat alles zo goed verlopen is. Vlot gegaan toch wel weer. Geniet lekker!! 😘